P: Mogu li dobiti testere poštom?

O: Testere šaljemo samo uz kupovinu proizvoda.

 

P: Mogu li zatražiti neki određeni tester?

O: Naravno. Dovoljno je u napomeni prilikom kupovine napisati koji biste proizvod željeli probati i ako je tester proizvoda raspoloživ, rado ćemo Vam ga poslati.

 

P: Proizvod je oštećen/neispravan/ krivo poslan. Mogu li ga reklamirati?

O: Naravno. U roku od 24 sata od primitka pošiljke uvažit ćemo reklamacije uz predočenje računa i to u slučaju krivo poslane pošiljke, oštećene pošiljke ili ako artikl ne odgovara standardima proizvođača.

 

P: Mogu li kupiti nekoliko proizvoda koji su na popustu na različite dane, a da mi ne naplatite poštarinu dva puta?

O: Naravno. Ako želite iskoristiti popuste za nekoliko proizvoda, samo nam to napišite u napomenu prilikom narudžbe. Proizvode ćemo Vam naplatiti na dan popusta i poslati sve zajedno u jednoj pošiljci kako biste izbjegli dodatne troškove poštarine.

 

P: Zašto se isključe popusti nešto prije ponoći?

O: Kako bismo na vrijeme stigli obraditi sve narudžbe, popuste gasimo u 23:50 sati.