Često postavljena pitanja - kupovina    

                     

P: Kako mogu naručiti proizvod?

O: Proizvod možete naručiti putem naše online ljekarne www.mojaljekarna.hr. Pritom je potrebno registrirati se kao novi korisnik te napraviti narudžbu.

Sve informacije o kupnji možete pročitati na sljedećoj poveznici : http://www.mojaljekarna.hr/content/5-kako-kupiti

Kupovina je dozvoljena samo starijima od 18 godina.

  

P: Kako se mogu registrirati?

O: Registrirati se možete kao novi korisnik tako da izaberete korisničko ime i lozinku te popunite sva potrebna polja o adresi, broju telefona, načinima plaćanja i drugo. Prijaviti se možete i putem Vašeg Facebook profila, gdje će sustav automatski povući podatke sa Facebook stranice. Isto tako prijaviti se možete i putem Twittera, Google Plusa ili PayPala.

 

P: Mogu li naručiti telefonom?

O: Naravno, narudžbu koja se dostavlja na području Republike Hrvatske, možete napraviti i putem telefona na broj 043 638 094 svakim radnim danom od 7:00 do 20:00 sati i subotom od 8:00 do 13:00. Ostalo vrijeme naručiti možete u našoj dežurnoj ljekarni u Masaykovoj 9 u Bjelovaru, dakle svaki dan (uključujući nedjelju i neradne dane) od 7:00 do 21:00 sati na broj 043 221 225.

 U ovom slučaju, plaćanje se obavlja pouzećem.

 

P: Ne želim se registrirati; mogu li naručiti putem e-maila?

O: Da, naručiti možete i putem elektronske pošte na ljekarna@coner.hr Pritom je potrebno navesti ime i prezime, točnu adresu, broj telefona na koji Vas možemo kontaktirati, te naravno, proizvod i količinu koji biste htjeli naručiti. Putem e-maila moguće je naručiti samo narudžbe čija se dostava obavlja na području Republike Hrvatske. 

 

P: Zašto moram dati broj telefona?

O: Broj telefona potreban nam je radi lakše komunikacije. Vaš broj telefona prosljeđujemo i našoj kurirskoj službi GLS radi dostave.

 

P: Koliko iznosi poštarina?

O: Dostava za iznos narudžbe ispod 350 kuna je 24 kune, dok je za iznose narudžbe iznad 350 kuna besplatna. Cijena dostave jedinstvena je za sva mjesta unutar granica Republike Hrvatske.

 

P: Kako sakupljam bodove vjernosti?

O: Bodove vjernosti sakupljate svakom online kupovinom u našoj ljekarni www.mojaljekarna.hr.

U opisu svakog proizvoda navedeno je koliko Vam kupovina istog donosi bodova vjernosti, te za koliko kuna popusta te bodove možete zamijeniti.

Bodovi vjernosti, nažalost, ne mogu se sakupljati telefonskim narudžbama i onim napravljenim putem e-maila.

 

P: Kako mogu iskoristiti svoje bodove?

O: Bodove možete iskoristiti već u sljedećoj narudžbi, i to nakon što je narudžba u kojoj ste ih sakupili dobila status POSLANO

Da biste iskoristili bodove vjernosti trebate otići na Vaš korisnički račun > Moji bodovi vjernosti te kliknuti na poveznicu Pretvori moje bodove u kupon. Kod kupona unesite u polje Kuponi prije završetka kupovine.

 

P: Ako danas naručujem, kada mogu očekivati pošiljku?

O: Narudžbe ćemo poslati u roku 3 radna dana (subote, nedjelje i praznici isključeni), ovisno o trenutnoj raspoloživosti artikla. Ako je željeni artikl na stanju u našoj ljekarni i naručen je do 13 sati, poslat ćemo ga već taj isti dan.

Dostava će biti obavljena u roku 1-2 radna dana nakon što pošaljemo narudžbu (subote, nedjelje i praznici isključeni), osim manjih mjesta i otoka, za koje se primjenjuje važeći raspored vožnje GLS-a.

 

P: Što ako proizvod koji želim naručiti nije odmah raspoloživ?

O: Ukoliko Vam nećemo moći isporučiti pošiljku u navedenom roku ili uopće, o tome ćemo Vas obavijestiti. Vi pritom možete odlučiti hoćete li prekinuti narudžbu ili pričekati da naručeni proizvod postane dostupan. Novac s Vaše kreditne kartice neće biti povučen do trenutka isporuke.

 

P: Mogu li platiti pouzećem?

O: Da, narudžbe koje šaljemo unutar Republike Hrvatske možete platiti puzećem. Dakle, plaćate dostavljaču prilikom dostave.

 

P: Mogu li platiti kreditnim karticama na rate?

O: Obročna otplata omogućena je za Diners i American Express kartice i to na 2-6 rata. Minimalni iznos nije određen. Izbornik za odabir broja rata, pojavit će se nakon što se unesu svi potrebni podatci s kartice. Odnosno kada sustav prepozna da se radi o Diners ili American Express kartici.

 

P: Šaljete li pakete izvan granica Republike Hrvatske?

O: Da, pakete Vam možemo poslati i izvan granica Republike Hrvatske. Dostavu obavljamo samo na području Europe. Troškovi dostave u tom slučaju iznose 100 kuna i plaćanje je moguće samo kreditnom karticom. S obzirom da se radi o dostavi u druge države, zbog carinskih postupaka, ne možemo utjecati na vrijeme dostave. Ograničenje za težinu paketa koji smo u mogućnosti poslati van Hrvatske (ukupnu  zajedno s ambalažom) je 2 kilograma.  

 

P: Mogu li naručene proizvode osobno podignuti?

O: Da, proizvode možete podignuti osobno u svim našim ljekarnama; Bjelovar Masarykova 9, Bjelovar Prilaz Andrije Hebranga 8 ili u Vrbovcu Trg Petra Zrinskog 10. Obavijest ćemo Vas čim Vaša pošiljka bude spremna.

 

P: Postoji li minimalan iznos narudžbe?

O: Ne. Naručiti možete proizvode u bilo kojem iznosu.

  

P: Koliko je sigurno naručiti putem vaše stranice?

O: Naša online ljekarna www.mojaljekarna.hr je Internet trgovina u sklopu Zdravstvene ustanove Ljekarna Coner. Detaljnije informacije možete pročitati na sljedećoj poveznici: http://www.mojaljekarna.hr/content/1-about-us

http://www.mojaljekarna.hr/blogs/49-logo-online-ljekarna.html

 

P: Zašto popust prestane vrijediti prije ponoći?

O: Kako bismo na vrijeme stigli obraditi sve narudžbe, dnevne popuste gasimo u 23:50 sati. 

 

P: Zašto moja narudžba nije dostavljena u roku 2 radna dana?

O: Za vrijeme akcija i promocija (na primjer besplatna poštarina) moguće je duže vrijeme trajanja dostave. 

 

P: Gdje mogu napisati svoje mišljenje o vašoj online ljekarni?

O: Vaše mišljenje nam je važno. Svoje  komentare, prijedloge, pohvale, pokude možete ostaviti na FB stranici: facebook.com/Ljekarna Coner ili poslati na info@mojaljekarna.hr

 

P: Mogu li vratiti naručene proizvode?

O: Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, čl. 72., st. 1: „Potrošač ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana.“

O toj namjeri potrebno nas je pismenim putem obavijestiti (ljekarna@coner.hr), te proizvode vratiti o svom trošku. Vraćeni proizvodi moraju biti u dobrom stanju, neotvoreni, nekorišteni i u originalnoj ambalaži. Nakon primitka robe, izvršit će se povrat plaćenog istim sredstvima plaćanja kojim ste platili robu. 

P: Poštovani, u kratkom pregledu kod proizvoda piše cijena u kunama s PDV-om, a kad se ide u košaricu za kupiti proizvod onda se uračuna još na ovu cijenu PDV. Što znači da je PDV-e uračunat dva puta ili nešto drugo.

O: Prema Zakonu o porezu na dodanu vrijednost, čl 79.NN 143/14, iznos poreza mora biti prikazan na svakom računu. Ono što prilikom pregleda košarice vidite kao "porez" je iznos poreza prikazan samostalno. Cijena proizvoda mora biti prikazana u kunama zajedno s PDV-om. Ako klinknete na pregled košarice, u stupcu će se prikazati: Ukupno proizvodi (s PDV-om);Ukupno dostava (s PDV-om);Ukupno (bez PDV-a);Ukupno porez. Porez nije prikazan dva puta, što se jednostavnom računicom može uvijek i lako provjeriti.