Pregledavanjem, korištenjem sadržaja i kupovinom na web stranici mojaljekarna.hr posjetitelj pristaje na uvjete korištenja.

Web stranica www.mojaljekarna.hr i pripadajuća internet ljekarna (web ljekarna, online ljekarna) u vlasništvu su Zdravstvene ustanove Ljekarna Coner. Zdravstvena ustanova Ljekarna Coner je dalje u uvjetima korištenja Prodavatelj, a korisnik stranica www.mojaljekarna.hr je Kupac.

PRODAVATELJ 

Zdravstvena ustanova Ljekarna Coner Bjelovar

Adresa: T. G. Masaryka 9, 43000 Bjelovar, Hrvatska

Telefon: 043/638 094

E-mail: ljekarna@coner.hr

OIB: 93400501198

IBAN: HR2424020061100006077

Prodajno mjesto: Ljekarna 3, Prilaz Andrije Hebranga 8a, 43000 Bjelovar, Hrvatska

Zdravstvena ustanova Ljekarna Coner Bjelovar - upisano u registar Trgovačkog suda u Bjelovaru pod brojem: MBS 010026398

Temeljni kapital 1.211.000,00 kn uplaćen u cjelosti.

Ravnatelj: Ankica Coner, mag. pharm.

KUPAC 

Prije izvršenja kupovine na www.mojaljekarna.hr Kupac, odnosno svaka fizička ili pravna osoba koja kupuje proizvode, izjavljuje da se slaže s uvjetima korištenja i bezuvjetno ih prihvaća. Kupac potvrđuje da je upoznat da narudžba proizvoda uključuje plaćanje cijene proizvoda i troška dostave gdje je to primjenjivo te da je obaviješten o uvjetima, rokovima i postupku izvršavanja prava jednostrani raskid ugovora. Kupac je dužan dati točne, važeće i potpune osobne podatke prilikom ispunjavanja registracijskog obrasca. U suprotonom, Prodavatelj ima pravo uskratiti pružanje svojih usluga i prodaju proizvoda. Kupac potvrđuje da je pročitao, razumio i prihvatio prava zaštite privatnosti. 

Narudžbe u web trgovini Ljekarne Coner mogu napraviti samo punoljetne osobe.

ODRICANJE OD ODGOVORNOSTI

Web stranica mojaljekarna.hr nije zamjena za liječnički pregled niti ljekarničke konzultacije. Informacije na stranici mojaljekarna.hr ne smiju služiti za postavljanje dijagnoze. Ukoliko posumnjate na određene simptome dogovorite liječnički pregled kod Vašeg liječnika. Ako imate bilo kakve nedoumice oko izbora proizvoda za samoliječenje, opravdanosti ili načina korištenja pojedinog proizvoda posavjetujte se s liječnikom ili ljekarnikom. 
Ukoliko ste trudni ili dojite ili koristite neke lijekove, prije izbora preparata za samoliječenje savjetujte se s liječnikom ili ljekarnikom.

Ukoliko postoje web poveznice koje sa stranice www.mojaljekarna.hr vode na drugu stranicu, ta stranica nije u vlasništvu Ljekarne Coner www.mojaljekarna.hr i Prodavatelj nije odgovoran za sadržaj na tim stranicama niti se na njih ne odnose ovi Uvjeti korištenja.

Korištenjem web stranice www.mojaljekarna.hr Kupac je suglasan da www.mojaljekarna.hr niti Zdravstvena ustanova Ljekarna Coner neće biti odgovorna ni za kakvu izravnu ili neizravnu, materijalnu ili nematerijalnu štetu nastalu interpretiranjem informacija sa stranice www.mojaljekarna.hr ili odabirom proizvoda iz internet ljekarne.

Zdravstvena ustanova zadržava pravo u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave izmijeniti navedeni sadržaj Uvjeta korištenja i/ili Izjave o privatnosti podataka ukoliko to smatra potrebnim. Kupac prihvaća te izmjene nastavkom korištenja web stranice www.mojaljekarna.hr. 

Kupac je za zaštitu zaporki osobno odgovoran. Prodavatelj nije odgovoran za bilo kakav gubitak podataka niti bilo kakvu štetu na elektroničkim uređajima Kupca do kojih može doći zbog razloga na koje Prodavatelj ne može utjecati poput prekida prijenosa informacija na Internetu. Kupac prihvaća činjenicu da pristup web stranici www.mojaljekarna.hr ponekad može biti u prekidu, privremeno nedostupan ili u potpunosti isključen.

Prodavatelj zadržava pravo ukinuti korisničke račune Kupaca i/ili odbiti pružiti svoje usluge u slučaju ponašanja koje je Prodavatelj diskrecijski ocjenio neprihvatljivim, odnosno ukoliko je došlo do nepoštivanja navedenih Uvjeta korištenja.

INFORMACIJE O PROIZVODIMA

Informacije o proizvodima ponuđenim na www.mojaljekarna.hr su preuzete s deklaracija pojedinog proizvoda, unutarnjih uputa proizvoda ili su preuzete iz materijala (brošura, letaka, web stranica) koje je uredio proizvođač, uvoznik ili dobavljač pojedinog proizvoda. Fotografije su preuzete od proizvođača odnosno dobavljača i ne moraju nužno biti identične. Nastojimo pružiti što točnije i detaljnije informacije o pojedinom proizvodu. Prodavatelj zadržava pravo pogreške u opisu ili fotografiji pojedinog proizvoda. Zdravstvena ustanova Ljekarna Coner zadržava pravo izmjene informacija (uključujući cijene artikala i akcijske ponude) na stranicama bez prethodne najave.

Prije kupovine proizvoda, osobito dermokozmetike, medicinskih proizvoda i dodataka prehrani, preporučamo Vam da se savjetujete s ljekarnikom. Savjetovati se možete telefonski u radnom vremenu ljekarne (pon-pet 7-20 h, sub 8-13 h) na 043/ 638 094 ili elektronskom poštom na ljekarna@coner.hr.

Mišljenja izražena u recenziji proizvoda su mišljenja korisnika www.mojaljekarna.hr i ne moraju se podudarati s mišljenjima zaposlenika Zdravstvene ustanove Ljekarna Coner.

Prema važećem zakonu u Hrvatskoj se putem interneta ne smiju prodavati lijekovi. 

Zdravstvena ustanova Ljekarna Coner je prijavila prodaju medicinskih proizvoda na daljinu putem interneta Hrvatskoj agenciji za lijekove i medicinske proizvode: www.halmed.hr, Ksaverska cesta 4, 10000 Zagreb. (Prodaja medicinskih proizvoda na daljinu)

Sve cijene su izražene u HRK. PDV je uključen u cijenu.

Kako bismo stigli do ponoći obraditi sve narudžbe, dnevne popuste gasimo u 23:45. Ukoliko nije drugačije navedeno, popusti na određene brandove se ne odnose na promo i duo pakiranja. 

BODOVI VJERNOSTI

Kupovinom na mojaljekarna.hr sakupljate bodove vjernosti. Kod opisa svakog proizvoda navedeno je koliko Vam kupovina istog donosi bodova vjernosti te za koliko kuna popusta te bodove možete zamijeniti. Bodove možete iskoristiti već u sljedećoj narudžbi, i to nakon što je narudžba u kojoj ste ih osvojili dobila status POSLANO. Bitno je napmenuti da bodove treba iskoristiti u 65 dana od zadnje narudžbe jer nakon toga više neće biti aktivni.

Da biste iskoristili bodove vjernosti trebate otići na Moj račun > Moji bodovi vjernosti te kliknuti na link Pretvori moje bodove u kupon. Kod kupona unesite u polje Kuponi prije završetka kupovine.

U svakoj narudžbi možete iskoristiti samo jedan kupon (kuponi se ne mogu zbrajati).

Proizvodi koji su na popustu ne donose bodove vjernosti.

NAČINI PLAĆANJA

Plaćanje kreditnim karticama

Plaćanje kreditnim karticama obavljate na siguran način preko WsPay Payment Gateway servisa za Internet naplatu (http://www.wspay.info). Ovaj servis koristi najsuvremenije tehnologije zaštite od zlouporaba, kao sto je sigurnosni protokol Secure Socket Layer (SSL), te druge tehnologije i sigurnosne procedure po najvišim standardima. 

Mogućnost obročnog plaćanja

PBZ card

  • American Express:  2-6 rata
  • Maestro i Visa: 2-6 rata

Erste Card Club

  • Diners: 2-6 rata

ZABA (minimalni iznos narudžbe: 600kn)

  • MasterCard: 2-12 rata
  • Visa: 2-12 rata

Unos i prijenos osobnih podataka i podataka o broju kreditne kartice zaštićen je SSL protokolom 256-bitne enkripcije koju osigurava WSpay™ sustav za on line autorizaciju kreditnih karica. Autorizacija i naplata kreditnih kartica radi se korištenjem sustava WSpay™ za autorizaciju i naplatu kartica u realnom vremenu.

Ukoliko Vam nećemo moći isporučiti pošiljku, povrat sredstava izvršit ćemo putem WSpay sustava naplate.  Potrebno je obično nekoliko radnih dana da povrat bude vidljiv na Vašem računu, ovisno o vrsti kartice i banci. Za više informacija o povratu, kontaktirajte svoju banku.

Način plaćanja MastarCard   Način plaćanja Maestro   Način plaćanja American Express   Način plaćanja Visa  

Sigurnosni programi koji se koriste prilikom kupnje su: American Express - Jamstvo sigurne online kupnje, Verified by Visa i MasterCard SecureCode™.

Amex   Visa   MasterCard

Plaćanje putem uplate na račun

Nakon izvršenja narudžbe putem e-maila primit ćete potvrdu s bankovnim podacima i brojem narudžbe kako bi mogli izvršiti plaćanje. Vaša pošiljka će biti isporučena kada od banke dobijemo potvrdu o uplati. Kako bi ubrzali proces pripreme narudžbe pošaljite nam potvrdu o uplati na info@mojaljekarna.hr ili broj faksa: 043 221 223. 

Roba će biti rezervirana 3 dana za Vas, a mi ćemo obraditi narudžbu odmah nakon primitka uplate.

Ukoliko ste odabrali plaćanje općom uplatnicom, popunite je prema prikazanom primjeru:

Plaćanje pouzećem

Odaberete li opciju plaćanja pouzećem, narudžbu ćete platiti dostavljaču prilikom dostave.

DOSTAVA

GLS kurirska služba

Dostavu Vaše narudžbe vrši naš ugovorni partner GLS Croatia.

Za sve narudžbe zaprimljene do 15 sati, potrudit ćemo se otpremiti ih isti ili sljedeći radni dan, pod uvjetom da su proizvodi na zalihi ljekarne. Ako neke od proizvoda trenutno nemamo na zalihi ljekarne, obrada narudžbe može potrajati nekoliko radnih dana. Ukoliko Vam nećemo moći isporučiti pošiljku, o tome ćemo vas obavijestiti. Vi pritom možete odlučiti hoćete li prekinuti narudžbu ili pričekati da naručeni proizvod postane dostupan.

Nakon što narudžbu obradimo i paket predamo kurirskoj službi, dostava će biti obavljena u roku 1-2 radnih dana  (subote, nedjelje i praznici isključeni), osim manjih mjesta i otoka, za koje se primjenjuje važeći raspored vožnje GLSa: Raspored dostave na otoke.

Jednom kada je Vaša narudžba obrađena i paket spreman, putem sustava za otpremu GLSu prenosimo uobičajene podatke o pošiljci, uključujući i Vašu e-mail adresu te broj mobilnog telefona. Na taj način aktiviraju se opcije fleksibilne dostave. GLS Vas odmah nakon toga putem e-mail poruke i/ili sms-a obavještava o predstojećoj dostavi kao i o standardnom vremenskom okviru dostave. GLS također šalje poveznicu, koja Vas neposredno vodi na GLS-ovog upravitelja dostave (Delivery Manager) gdje imate mogućnost odabira između nekoliko opcija dostave prema vlastitim željama i potrebama.

Ujutro, na dan dostave kad dostavljač skenira paket, automatski ćete dobiti drugu obavijest putem e-mail i/ili sms-a, koja sadrži 3-satni vremenski okvir očekivane dostave. Poruka također sadrži telefonski broj dostavljača i službe za korisnike. U tom se vremenu GLSov upravitelj dostave (Delivery Manager) više ne može koristiti.

U slučaju da je prvi pokušaj dostave neuspješan, automatski ćete dobiti obavijest putem e-maila i/ili sms-a. Poruka sadrži poveznicu koja neposredno vodi na GLSovu stranicu upravitelja dostave (Delivery Manager) gdje sve opcije za dostavu stoje na raspolaganju, i gdje ponovo možete odrediti što će se dalje dešavati sa paketom. 

Ostali načini dostave

Ukoliko želite da paket dostavimo drugim putem, molimo Vas da nas o tome obavijestite napomenom pri izradi ili odmah nakon potvrde narudžbe (telefonom na 043 638 095 ili e-mailom: info@mojaljekarna.hr)

Troškovi dostave

Za iznos narudžbe manji od 370,00 HRK trošak dostave snosi naručitelj i ona iznosi 29,00 HRK (PDV uključen) za sva mjesta u Republici Hrvatskoj.

Za iznos narudžbe (ukupno, samo proizvodi) iznad 370,00 HRK dostava je besplatna za sva mjesta u Republici Hrvatskoj. 

Trošak dostave od 29,00 HRK uključuje jedno slanje, a svako ponovljeno slanje iste narudžbe naplaćuje se 29,00 HRK, bez obzira na iznos narudžbe.

Razmjena paketa, kao rezultat pogrešnog slanja ili pripreme proizvoda s naše strane, besplatna je, a ukoliko imate potrebu zamijeniti zaprimljeni proizvod zbog pogrešne narudžbe ili veličine proizvoda, troškove razmjene snosi naručitelj u iznosu 35,00 HRK.

Ostale informacije

Vaše naručene proizvode možete podignuti osobno i u našim ljekarnama u Bjelovaru i Vrbovcu. U tom slučaju ne plaćate troškove dostave bez obzira na iznos narudžbe. Obavijestit ćemo Vas čim pošiljka bude spremna za podizanje.  

Prije isporuke svaki artikl provjeravamo da nije oštećen. Molimo da pošiljku preuzmete pred dostavljačem kako bi izbjegli naknadne reklamacije zbog pošiljke oštećene prilikom dostave.

Zdravstvena ustanova Ljekarna Coner ne preuzima odgovornost u slučaju kašnjenja isporuke zbog više sile. 

JAMSTVO I SERVISNI UVJETI 

Ukoliko određeni artikal ima jamstvo ili podliježe servisnim uvjetima, to će biti naglašeno u opisu tog artikla. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun za vrijeme trajanja jamstvenog roka. Samo uz predočenje računa i jamstvenog lista Kupac može ostvariti svoja prava.

ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE

Sukladno  odredbama Zakona o obveznim odnosima (članci 400-422) Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na Kupca kao i  za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na Kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. O postojanju materijalnog nedostatka na kupljenom proizvodu Kupac je dužan odmah obavijestiti Prodavatelja, a najkasnije u roku od 2 mjeseca. Prodavatelj ne odgovara za nedostatke proizvoda koji se pojave na proizvodu nakon proteklog roka dvije godine od kupnje proizvoda.

UPUTE ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

1. Računanje roka za jednostrani raskid ugovora

Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.

Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a možete koristiti i priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi u nastavku ili u elektroničkom obliku na sljedećoj poveznici: Obrazac za jednostrani raskid ugovora (link)

Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.

2. Povrat uplaćenog iznosa

Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora, osim ukoliko ste odabrali drugu vrstu isporuke a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju smo mi ponudili.

Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. U slučaju da pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat.

Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad.

3. Povrat robe

Robu vratite ili je predajte nama bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora.

4. Troškovi povrata robe

Izravne troškove povrata robe morate snositi sami.

5. Odgovornost Kupca za umanjenje vrijednosti robe

Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Primjerak obrasca o jednostranom raskidu:

1. Ime, prezime i adresa potrošača _____________________________

2. Prima: Zdravstvena Ustanova Ljekarna Coner, Prilaz Andrije Hebranga 8a, 43000 Bjelovar, tel. 043/638094, email: info@mojaljekarna.hr

3. Ja _____________________ ovim izjavljujem da jednostrano raskidam Ugovor o prodaji sljedeće robe_____________________________________, naručene/primljene dana _________________.

– potpis potrošača (samo ako se ovaj obrazac ispunjava na papiru),

– datum.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora (link)

Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na našoj mrežnoj stranici možete elektronički ispuniti i poslati.

Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.

PODNOŠENJE PRIGOVORA 

Sve prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/2014), Kupac može poslati putem pošte ili elektroničke pošte ili u poslovnim prostorijama/trgovinama Prodavatelja na adresi Prilaz Andrije Hebranga 8a, Bjelovar. Ukoliko se prigovor podnosi u poslovnim prostorijama/trgovinama, Prodavatelj je dužan odmah pisanim putem ovjeriti njegov primitak.

Podaci potrebni za podnošenje prigovora:

1) poštom na adresu:

Zdravstvena Ustanova Ljekarna Coner

Prilaz Andrije Hebranga 8a

43000 Bjelovar

2) e-mailom na e-mail adresu: info@mojaljekarna.hr


Kako bi Prodavatelj sukladno članku 10. stavku 5. Zakona o zaštiti potrošača potvrdio primitak pisanog prigovora, a zatim i na isti odgovorio, Kupac treba navesti točne podatke za primitak istoga.

Odgovor na prigovor Kupca Prodavatelj će u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora. U suprotnom se Kupac može obratiti Državnom inspektoratu ili Udruzi za zaštitu potrošača.

Sporovi vezani uz online kupovinu u EU mogu se rješavati i putem ODR (Online Dispute Resolution) platforme kojoj možete pristupiti ovdje. 

ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA 

Zdravstvena ustanova Ljekarna Coner se obavezuje pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza - prvenstveno za obrađivanje narudžbi i odgovaranje na Vaše upite. Zdravstvena ustanova Ljekarna Coner informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Zdravstvene ustanove Ljekarne Coner i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.