Savjet

Pročitajte korisne savjete

Trudna sam, a imam previše kilograma!

1189

Žene s prevelikom tjelesnom težinom i pretile žene imaju veći rizik za komplikacije u trudnoći.

Prema US Centers for Disease Control and Prevention, 45% žena u Americi ima preveliku tjelesnu težinu ili je pretilo na početku trudnoće. Studija objavljena u Obstetrics and Gynecology pokazuje da 47% žena se previše udeblja tijekom trudnoće.

 

Razgovarajte sa svojim ljekarnikom

Žene s viškom kilograma tijekom trudnoće trebaju veću pažnju i bitno je da da redovito budu u kontaktu sa svima u zdravstvenom timu.

Jedan od većih problema kod pretilih žena u trudnoći je povećan rizik od gestacijskog dijabetesa. Jako je važno da se to stanje prepozna i liječi što ranije kako bi se izbjegle štetne posljedice za majku i dijete, a koje uključuju hipertenziju i preeklampsiju.

Napomenite da ste trudni ljekarniku kod podizanja svoje redovne terapije. Ljekarnik će provjeriti smiju li se svi lijekovi koje koristite sigurno koristiti u trudnoći.

 

Nemojte se upuštati u restriktivne dijete

Restriktivne dijete mogu spriječiti da beba dobije sve potrebne nutrijente tijekom trudnoće.

Smjernice Mayo clinice za dobivanje na težini tijekom trudnoće navode da žene s viškom kilograma tijekom trudnoće trebaju dobiti 7-12 kg, dok pretile žene 5-10.

Iako dijete tijekom prvog tromjesečja ne treba dodatne kalorije da bi raslo, trudnice s više kilograma bi trebale jesti 250-450 kalorija više dnevno nego prije trudnoće, a pretile trudnice bi dnevno trebale dodati 200-370 kalorija tijekom drugog i trećeg tromjesečja.

 

Sve trudnice bi trebale unositi veće doze folne kiseline nego prije trudnoće, kalcija, željeza i drugih esencijalnih nutrijenata. Posavjetujte se sa svojim ljekarnikom trebaju li vam dodatne doze vitamina i minerala.

 

Umjerena tjelesna aktivnost

Umjerena tjelovježba povoljno utječe i na zdravlje majke i bebe: poboljšava kardiovaskularnu funkciju i smanjuje rizik od gestacijskog dijabetesa.

Savjet o pravilnoj tjelovježbi može vam dati i ljekarnik.

 

Napravite plan postizanja optimalne tjelesne težine nakon trudnoće

Nemojte započinjati stroge dijete niti intenzivnu tjelovježbu dok ste trudni, ali napravite plan za vrijeme nakon što se dijete rodi.

Vaš ljekarnik će vas rado savjetovati o pravilnom vježbanju i polaganom, ali zdravom gubljenju kilograma.

Preuzeto i prilagođeno s pharmacytimes.com

 

 

 

 

Komentari (0)

Trenutno nema komentara
Samo registrirani i prijavljeni korisnici mogu komentirati